מנות צפרה : ארוחות עסקיות שוות בתל אביב : מנות טעימות אבל מאד קטנות.

כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. מנות טעימות אבל מאד קטנות. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית.

גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. מרק חיט×
מרק חיט×", ×'צל ופטריות יער from matanchoufan.com
כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. מנות טעימות אבל מאד קטנות. מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות .

מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי.

מנות טעימות אבל מאד קטנות. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, תומכת במגדלים ובמשקים ורגישה לטריות ולחומרי הגלם. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . השבוע הזמנו מצפרה משלוח שלא משחק במגרש של הקטנים. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . זה אומר ששילמנו מחירים גבוהים בעליל, אבל קיבלנו כמה מנות מעולות ברמה של זיקוקי דינור .

צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית.

שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. מנות חריפות ×'תל א×'×™×': 27 ×
מנות חריפות ×'תל א×'×™×': 27 ×"מנות from medias.timeout.co.il
אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. זה אומר ששילמנו מחירים גבוהים בעליל, אבל קיבלנו כמה מנות מעולות ברמה של זיקוקי דינור . צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. מנות טעימות אבל מאד קטנות.

צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה.

בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. זה אומר ששילמנו מחירים גבוהים בעליל, אבל קיבלנו כמה מנות מעולות ברמה של זיקוקי דינור . במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. מנות טעימות אבל מאד קטנות.

מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. השבוע הזמנו מצפרה משלוח שלא משחק במגרש של הקטנים. מנות טעימות אבל מאד קטנות. גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. זה אומר ששילמנו מחירים גבוהים בעליל, אבל קיבלנו כמה מנות מעולות ברמה של זיקוקי דינור .

במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . Zepra
Zepra from www.zeprarest.co.il
מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. במסעדה המעוצבת מבחר צבעוני ואסתטי של מנות מבית היוצר של השף . כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות . שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, תומכת במגדלים ובמשקים ורגישה לטריות ולחומרי הגלם.

אז נכון, יש (או הייתה) בצפרה נטייה בלתי נסבלת להמליץ על מנות יקרות, לדחוף לסועד מנות .

על קונפורטי ישנה ביקורת שבמסעדותיו מגישים לסועדים מנות יקרות מבלי ליידע אותם. שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. זה אומר ששילמנו מחירים גבוהים בעליל, אבל קיבלנו כמה מנות מעולות ברמה של זיקוקי דינור . גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת. צפרה (zepra) מסעדת השף האסייתית של אבי קונפורטי. השבוע הזמנו מצפרה משלוח שלא משחק במגרש של הקטנים. צפרה מאמינה בחקלאות בת קיימא, תומכת במגדלים ובמשקים ורגישה לטריות ולחומרי הגלם. מנות טעימות אבל מאד קטנות. מנות טעימות , ניכרת המקצועיות של הצוות במטבח, אוכל מאוד טעים, שירות אדיב ומקצועי, אווירה כייפית. מהרו הזמינו באתר, באפליקציית וולט או באיסוף עצמי. בנוסף צפרה מציעה אלטרנטיבות של מנות מיוחדות ומשקאות בתוספת מחיר. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. כשהמלצרית הציעה לטעום מארוחת הפתעות של צפרה, אף אחד לא ציפה שזה ייגמר עם כזה.

מנות צפרה : ארוחות עסקיות שוות ×'תל א×'×™×' : מנות טעימות אבל מאד קטנות.. צפרה היא מסעדה אסיאתית ותיקה של שף אבי קונפורטי המשלבת מבחר חומרי גלם וטכניקות בישול מרחבי אסיה. זה אומר ששילמנו מחירים גבוהים בעליל, אבל קיבלנו כמה מנות מעולות ברמה של זיקוקי דינור . מנות טעימות אבל מאד קטנות. שרות המשלוחים של צפרה מציעה גם מנות נבחרות ממטבח האש של טופולופומפו ואתם מרוויחים. השבוע הזמנו מצפרה משלוח שלא משחק במגרש של הקטנים.

גם בארוחת הקיץ ההיסטרית שלנו ביום שלישי הקרוב היא מככבת צפרה. מנות טעימות אבל מאד קטנות.